Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

O GIORGI TSINTSADZE ΣΤΟΝ ΑΣ ΤΡΙΚΑΛΑ - «ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ» ΔΗΛΩΝΕΙ


Ο ΑΣ Τρίκαλα 2000 ΚΑΕ ανακοινώνει την απόκτηση του διεθνούς Γεωργιανού γκαρντ Giorgi Tsintsadze.





Ο Giorgi Tsintsadze γεννήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1986 στην Τιφλίδα και έχει ύψος 1.92 . Σε ηλικία 16 ετών εντάχθηκε στην εφηβική ομάδα της ΤΣΣΚΑ Μόσχας με την πρώτη ομάδα της οποίας αγωνίστηκε σε ένα παιχνίδι Ευρωλίγκας και σε δύο του Ρωσικού πρωταθλήματος την περίοδο 2003-2004.

Στην συνέχεια αγωνίστηκε για 1,5 χρόνο στην CSK VVS-Samara (Ρωσία) και για μισό χρόνο στη Ντιναμό Μόσχας την σεζόν που κατέκτησε το ULEB Cup με προπονητή τον Ντούσαν Ίβκοβιτς και βοηθό του τον Βαγγέλη Αγγέλου.
Τις τρεις τελευταίες σεζόν αγωνίστηκε με τα χρώματα της Tartu Ulikool/Rock στην Εσθονία. Πέρυσι σε 21 παιχνίδια του Εσθονικού πρωταθλήματος είχε 8.9 πόντους μ.ο., 2.8 ριμπάουντ μ.ο. και 4 ασίστ μ.ο. Σε 19 παιχνίδια της Βαλτικής Λίγκας είχε 16.4 πόντους μ.ο., 3.6 ριμπάουντ μ.ο. και 5.3 ασιστ μ.ο. Σε δύο παιχνίδια για τα προκριματικά του Eurocup είχε 15.5 πόντους μ.ο., 4 ριμπάουντ μ.ο. και 4 ασίστ μ.ο ενώ σε έξι παιχνίδια του Eurochallenge είχε 10.2 πόντους μ.ο., 2.2 ριμπάουντ μ.ο και 4.7 ασίστ μ.ο.

Ο Giorgi Tsintsadze είναι βασικό στέλεχος της Εθνικής ομάδας μπάσκετ της Γεωργίας που αυτές τις μέρες δίνει αγώνες για την άνοδο της από την Β’ στην Α’ κατηγορία του Ευρωπαϊκού μπάσκετ. Είναι επικεφαλής μάλιστα στην βαθμολογία του Γ΄ ομίλου μπροστά από Σουηδία, Ιρλανδία, Σλοβακία και Λουξεμβούργο.
Σημαντικό ρόλο στην μεταγραφή του παίκτη έπαιξε η επιθυμία του να έρθει στα Τρίκαλα, σε μία ομάδα που δίνει ευκαιρίες σε παίκτες να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους σε ένα ισχυρό πρωτάθλημα όπως αυτό της Α1.

Το νέο απόκτημα του ΑΣ Τρίκαλα χαρακτηρίζεται ως ένας εξαιρετικός πόιντ γκαρντ, πολυσχιδής παίκτης που όχι μόνο μπορεί να προσφέρει ασίστ στο πιάτο στους συμπαίκτες του αλλά μπορεί επίσης να σκοράρει διψήφιο αριθμό πόντων σε κάθε παιχνίδι. Μπορεί να οδηγήσει και να διεισδύσει και δεν χάνει ποτέ την αυτοπεποίθηση του. Παίρνει καλές αποφάσεις και μπορεί να «τρέξει» οποιαδήποτε ομάδα χάρη στην αντίληψη του γηπέδου που έχει και τον καλό χειρισμό της μπάλας.


GIORGI TSINTSADTZE: «ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ»


Σίγουρος ότι η επιλογή του να έρθει στα Τρίκαλα ήταν η καλύτερη δήλωσε στην πρώτη του συνέντευξη που παραχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΣ Τρίκαλα (www.astrikala.gr) o Γεωργιανός γκαρντ Γκιόργκι Τσιντσάτζε.
Αρχικά ο Γεωργιανός άσσος αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους προτίμησε την πρόταση του ΑΣ Τρίκαλα:
«Βασικά ξέρω καλά τον προπονητή της ομάδας, τον κ. Αγγέλου, ο οποίος ήταν προπονητής μου και στην Ντιναμό Μόσχας. Τον εκτιμώ πολύ και όταν μου τηλεφώνησε και μου ζήτησε να έρθω στην Ελλάδα και να παίξω για την ομάδα του, απάντησα θετικά καθώς πιστεύω ότι μπορώ να κάνω μαζί του μία πολύ καλή χρονιά. Έπαιξε ακόμη ρόλο και το γεγονός ότι ήθελα να παίξω σε ένα πρωτάθλημα υψηλού επιπέδου και έτσι πήρα την απόφαση να έρθω στην Ελλάδα».
Ο Γκιόργκι Τσιντσάτζε θεωρεί ότι αποκόμισε αρκετά οφέλη από την τριετή παραμονή του στην Εσθονία: «Τρία χρόνια στην Εσθονία ήταν αρκετά. Ήμουν βασικός στην Tartu Ulikool/Rock και έδωσα πολλά παιχνίδια στην Εσθονική και την Βαλτική Λίγκα αλλά και στην Ευρώπη. Είμαι όμως νέος και ήθελα να φύγω φέτος ώστε να πάω σε ένα πιο δυνατό πρωτάθλημα και να δείξω τις ικανότητες μου».
Ο Γεωργιανός διεθνής έμαθε αρκετά πράγματα για την Ελλάδα από τον συμπαίκτη του στην Εθνική και παίκτη του Παναθηναϊκού Σερμαντίνι: «Ο Γκιόργκι μου είπε πολλά πράγματα για την Ελλάδα και το πρωτάθλημα αλλά πριν με ενημερώσει ήξερα ήδη και εγώ αρκετά για το επίπεδο του πρωταθλήματος. Ο Σερμαντίνι μου μίλησε και για τα Τρίκαλα καθώς ένα από τα πρώτα παιχνίδια του στον Παναθηναϊκό ήταν εναντίον της καινούργιας μου ομάδας».
Τι θα πρέπει να περιμένουν όμως οι Τρικαλινοί φίλαθλοι από τον Γκιόργκι Τσιντσάτζε μέσα στο γήπεδο; «Πρώτα απ’ όλα πολύ ενέργεια, είμαι νέος και παίζω γρήγορα. Οργανώνω ακόμη καλά πιστεύω το παιχνίδι της ομάδας. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο».
Ο Γκιόργκι θεωρεί ότι τα Τρίκαλα θα του προσφέρουν πολλά: «Θέλω πρώτα απ΄ όλα να βοηθήσω την ομάδα αλλά και τον εαυτό μου. Δεν έρχομαι στα Τρίκαλα απλά για να βγάλω την χρονιά και να εισπράξω ένα συμβόλαιο. Έρχομαι στα Τρίκαλα γιατί πραγματικά πιστεύω ότι μπορώ να κάνω μία πολύ καλή σεζόν που θα με βοηθήσει στο μέλλον. Μίλησα με τον προπονητή, μου είπε ότι θα με βοηθήσει πολύ και πιστεύω ότι η φετινή χρονιά, θα είναι η χρονιά μου».
Τέλος, ο Γκιόργκι Τσιντσάτζε μίλησε και για το παιχνίδι της Τετάρτης ανάμεσα στην χώρα του και την Σουηδία που θα κρίνει πολλά όσον αφορά την άνοδο της Γεωργίας στην Α’ κατηγορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ: «Είναι ένα μεγάλο παιχνίδι το οποίο πιστεύω ότι είναι στα χέρια μας. Παίζουμε στην έδρα μας, έχουμε ένα απίστευτο κοινό με φιλάθλους που μας υποστηρίζουν θερμά και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε».













Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου