Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Ο Θανάσης Γκολίτος Υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμπάκας -Βιογραφικό

- Είμαι και του σαλονιού και του λιμανιού
- Αποφοίτησα με “άριστα” από το “Πανεπιστήμιο της Πανεπιστημίου”
- Ελάτε όλοι από τον Καρατζαφέρη έως και την Παπαρήγα.
- Για πόσα ακόμα χρόνια θα είστε τα “γιουσουφάκια” τους;
- Καταθέτω την ψυχή μου, τις ιδέες μου, τα θέλω μου, τα “είναι” μου αφιλοκερδώς και αμισθί.





Γεννήθηκα το 1958. Αποφοίτησα με “άριστα” από το “Πανεπιστήμιο της Πανεπιστημίου”. Είμαι αυτοδημιούργητος για όσους δεν με γνωρίζουν.
Είμαι παντρεμένος με την Ευαγγελία Βαρδακά και έχω τρία παιδιά. Διατηρώ τρεις επιχειρήσεις. Δραστηριοποιούμαι και στο εξωτερικό. Σύντομα δε, ξεπερνώ το τελευταίο εμπόδιο και ξεκινώ μια μεγάλη επένδυση στον “Καλλικρατικό” Δήμο Καλαμπάκας που θα είναι Βιομηχανία με Βιολογικά προϊόντα.


Κυρίες και κύριοι,
Δημότες και Δημότισσες αυτού του τεράστιου και ιστορικού Δήμου Καλαμπάκας.

Μετά από τρεις εβδομάδες έγκλειστος στην οικία μου στο Κακοπλεύρι και μετά από πολύ ώριμη σκέψη και αναθεωρώντας, χωρίς να μου είναι καθόλου εύκολο, κάποιες παλιότερες θέσεις και απόψεις, αποφάσισα και πήρα τελικά τη μεγάλη απόφαση να κατέβω Υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμπάκας. Ναι “Καλαμπάκας” και όχι “Μετεώρων” και δεν πρέπει κανείς ούτε και να το σκεφτεί.
Δεν θα μπορέσω άλλωστε να κατεβάσω αυτά τα Ιερά Βράχια τόσο μα τόσο χαμηλά.
Τα ιερά βράχια των Μετεώρων δεν έχουν την ανάγκη διαφήμισης από εμάς τους τόσο ταπεινούς.


Δημότες και Δημότισσες δεν καταθέτω το πρόγραμμα προσωπικά, ούτε θα το πράξω, αλλά καταθέτω την ψυχή μου, τις ιδέες μου, τα θέλω μου, τα “είναι” μου αφιλοκερδώς και αμισθί.


Κάθε μήνα το μισθό μου θα τον καταθέτω εκεί που οι Σύμβουλοί μου και το Δημοτικό Συμβούλιο θα μου προτείνουν. Δεν λαϊκίζω και δεν θα το πράξω ποτέ.

Αποφάσισα να προσφέρω και μόνο να προσφέρω και δεν προσδοκώ το παραμικρό προς όφελός μου από αυτή τη θέση, που είμαι σίγουρος εσείς θα μου προσφέρετε. Πρόγραμμα θα παρουσιάσουν οι Σύμβουλοι του χωριού και της γειτονιάς της Καλαμπάκας. Αυτοί γνωρίζουν το πώς και πού πρέπει να αναπτυχθεί ο τόπος τους.


Και μιλάμε μόνο και μόνο για ανάπτυξη και όχι για έργα βιτρίνας. Τα έργα βιτρίνας εάν δεν κάνουμε πρώτα “Ανάπτυξη”, πιστέψτε με, δεν θα έχουμε να πληρώσουμε ούτε τα “Κοινόχρηστα”, μόνο και μόνο με μια ορθολογική, σωστή, οργανωμένη και πραγματική ανάπτυξη.

Αυτή η ανάπτυξη θα φέρει έσοδα και υγιές  εισόδημα για τηναποπληρωμή των “κοινοχρήστων”.
Σας δίνω ακόμα το λόγο μου πως θα υπάρξει οργανωμένο Γραφείο από Τεχνοκράτες, Οικονομολόγους της θεωρίας και της πράξης που θα δίνουν κατευθύνσεις και όχι προγράμματα, γιατί αυτά ήδη υπάρχουν.


Θα υπάρχει οργανωμένο γραφείο που θα το στελεχώνουν υπεύθυνα άτομα, τα οποία θα γυρίζουν σε κάθε χωριό, όπου θα προτείνουν λύσεις των προβλημάτων ανάλογα με τον τόπο, σκέψεις, ιδέες, ώστε
μέσα από αυτές να δημιουργούνται νέοι επιχειρηματίες. Θα τους ενθαρρύνουν για να τολμήσουν όποια επιχειρηματικά βήματα έχει ανάγκη τούτος ο τόπος για να μη βαδίσουν στο κενό, αλλά στοχευμένα ανάλογα με την ιδιαιτερότητα της περιοχής.

Πρέπει και θα πετύχουμε να θέλουν να φύγουν ακόμα και αυτοί οι υπάλληλοι από τον Δήμο, γιατί τα χρήματα που θα βγάζουν οι επιχειρηματίες του τόπου θα είναι τόσα που θα ζούνε αξιοπρεπώς εκείνοι και οι οικογένειές τους και όχι να ξημεροβραδιάζουν στα πολιτικά γραφεία για μια θέση στο Δημόσιο. Ο συνδυασμός μου θέλει το νέο υπερήφανο και αποκαταστημένο.
Δεν τον θέλει να είναι με σκυμμένο κεφάλι στο Δήμο για μια δουλειά πείνας. Αυτή η απέραντη ξεφτίλα του ρουσφετιού με τις λίστες ονομάτων στα πολιτικά γραφεία, που δυστυχώς ο τίτλος που ταιριάζει είναι
“Υποψήφιοι αποθανώντες”.


Ναι “αποθανώντες”, γιατί αυτές οι αναμονές σκοτώνουν τα “θέλω” των νέων, τα “είναι” τους, την προσωπικότητά τους και μετά τους φυλακίζουν στη γενιά και τη σκέψη των 700 ευρώ.

Αυτές λοιπόν τις αρρωστημένες σκέψεις θέλω να τις σβήσουν δια παντός από τον δίσκο του μυαλού τους που πολλοί νέοι τον έκαναν σκληρό. Από αυτούς τους δυστυχισμένους δεν ζητώ την ψήφο τους γιατί απλώς δεν μπορούν να μου τη δώσουν. Ούτε οι σύμβουλοί μου θα αναζητήσουν τέτοιες ψήφους στα χωριά μας. Θέλω να έρθουν εκείνοι από μόνοι τους και είναι χιλιάδες.

Είναι επιστήμονες,είναι εργάτες, αγρότες, κτηνοτρόφοι,  οικοδόμοι, υπάλληλοι, επιχειρηματίες που
έχουν φρακάρει στα κρατικά γρανάζια, πρώην πρόεδροι και Δήμαρχοι που δεν πρόλαβαν να καταθέσουν τα επενδυτικά τους σχέδια που κάποιες συντεχνίες τους έκλεισαν την πόρτα, έμποροι μικροί και
μεγάλοι, συμπολίτες γεμάτοι όρεξη για προσφορά και όμως ανήμποροι να αντισταθούν, βλέποντας κάποιους να αποφασίζουν γι’ αυτούς χωρίς αυτούς.

Επιζητώ ανθρώπους που μπορούν και έχουν τη δύναμη σ’ αυτές τις Δημοτικές εκλογές να ψηφίζουν πέρα από κόμματα, άξιους και μόνον άξιους και όχι φερέφωνα του ενός ή του άλλου κόμματος. Τα κόμματα υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν για την κεντρική πολιτική εξουσία. Αν και έχουν το μαύρο τους χάλι, εμείς τα οδηγούμε εκεί.


Τους στέλνουμε συνεχώς λάθος μηνύματα. Ποτέ δεν τολμήσαμε να αντιδράσουμε στο κάλεσμά τους. Εγώ είμαι ο τελευταίος που σας το ζητώ αυτό. Στο κόμμα που ανήκετε, ψηφίστε τους πιο άξιους, τους πιο ικανούς, τους λιγότερο διεφθαρμένους. Μόνο τότε τα κόμματα θ’ αρχίσουν να ψάχνουν τους πιο άφθαρτους, τους πιο ικανούς, βάλτε τους να ψάχνουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας να τους βρουν. Βάλτε τους δηλαδή να κάνουν κάτι δύσκολο. Στις Εθνικές εκλογές προέχει το “πιστεύω” του καθενός. Γι’ αυτό ας πάρουμε μιας ημέρας διαζύγιο και σαν πολιτισμένοι άνθρωποι ας εκλέξουμε τον καλύτερο για το κόμμα. Την άλλη μέρα ξανά μαζί όλοι στον αγώνα.


Οι Δήμαρχοι δεν πρέπει να αποζητούν χρίσματα αν δεν έχουν χαρίσματα. Γι’ αυτό θέλω όλους εσάς που διψάτε για προσφορά και δεν σας ζητήθηκε ποτέ, εσάς που είστε διαφορετικοί, μοναδικοί με αξίες, έξω από ίντριγκες και μεθοδεύσεις. Έξω από τη λογική του ρουσφετιού.

Το ήθος και το κύρος σας να μην σας επιτρέπει να ζητιανεύετε ψήφους. Εσάς θέλω για συνεργάτες. Ελάτε όλοι μαζί συνεπιβάτες σ’ αυτό το ταξίδι το όμορφο. Ελάτε να πάμε μαζί όλοι από χωριό σε χωριό, από γειτονιά σε γειτονιά, από σπίτι σε σπίτι, να τους χτυπήσουμε στην πλάτη και όχι να τους τάξουμε. Να τους ακούσουμε, να αφουγκραστούμε τα προβλήματα τους τα αληθινά, να ανταλλάξουμε ιδέες. Το πρόγραμμά μας.


Ελάτε.

Ξεκινάμε εμείς οι πρώτοι οι εκατό οι διαλεχτοί, θα οργώσουμε τα χωριά μας. Ελάτε να συμπαρασύρουμε στο ρεύμα μας με αληθινό λόγο και τους άλλους και πιστέψτε με... είναι χιλιάδες οι “εγκλωβισμένοι”, είναι πάρα πολλοί, οι “φυλακισμένοι” και περιμένουν ένα χέρι να τους απλωθεί για να μπορέσουν να ελευθερωθούν.
Δεν είναι αργά, καθόλου αργά. Για τους διορισμένους ίσως είναι, για μας όχι. Αυτοί θέλουν χρόνο, θέλουν να μεθοδεύσουν το πώς θα κολακεύσουν τους πολίτες για να τους αποσπάσουν την ψήφο.

Αυτοί θέλουν να “οργανώσουν” τα “μεγάλα” λόγια, για να τους τάξουν τόσα μα τόσα πολλά που δε θα μπορέσουν ποτέ να δώσουν γιατί απλώς δεν τα έχουν. Ελάτε μαζί μου για έναν γνήσιο αγώνα.
Από τα αποθεματικά μου χρήματα, βγαλμένα τίμια και με ιδρώτα θα διαθέσω, χωρίς φαμφάρες, χωρίς συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, χωρίς συμβιβασμούς.

Ελάτε μαζί να στείλουμε απ’ άκρη σ’ άκρη της Ελλάδας ότι υπάρχει και η άλλη πρόταση.
Ελάτε από τον Καρατζαφέρη έως και την Παπαρήγα. Όλοι μαζί ενωμένοι για κάτι καινούργιο για κάτι μοναδικό. Ελάτε και σεις, που κακώς δεν πήγατε να ψηφίσετε, νομίζοντας πως έτσι θα τιμωρήσετε το σύστημα.

Λάθος, μεγάλο λάθος, γιατί ούτε εσείς σκεφτήκατε ότι το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει από αυτούς που πήγαν
στις κάλπες και όχι από αυτούς που ίσως πόνεσαν ή απογοητεύτηκαν και δεν πήγαν.
Το μόνο που μπορείτε, είναι να εισπράξετε τη ρετσινιά του απείθαρχου, του γραφικού που τα βάζει με το σύστημα. Ένα σύστημα που φαντάζει παντοδύναμο και όμως, αν το γνωρίσεις από κοντά, είναι εύθραυστο, όσο και οι περισσότεροι από αυτούς που το αποτελούν.

Δεν θα γίνω Δήμαρχος διαχειριστής της φτώχειας και της μιζέριας. Δεν ακροβατώ, αλλά τολμώ. Δεν έρχομαι από το Πουθενά με προορισμό το Τίποτα. Θα σας πούνε πως δεν είμαι Καλαμπακιώτης. Δημότες και δημότισσες ναι, δεν είμαι Καλαμπακιώτης, γιατί αν ήμουνα η Καλαμπάκα σήμερα θα ήταν τελείως, μία τελείως διαφορετική πόλη.


Δημότες και Δημότισσες, εγώ το αποφάσισα και το μπορώ. Σαν άνθρωπος ποτέ δεν δέχτηκα στη ζωή μου να είμαι δεύτερος, ούτε και τώρα. Όλοι μαζί και θα κερδίσουμε από την πρώτη Κυριακή.

Αυτό βέβαια εξαρτάται από σας και μόνο από εσάς. Εγώ επαναλαμβάνω, ξέρω να μάχομαι, ξέρω να κερδίζω, αρκεί να μη με απογοητεύσετε και είμαι σίγουρος πως δεν θα το κάνετε. Το φιτίλι είναι έτοιμο, το σπινθήρα περιμένει για όλους τους εγκλωβισμένους και τις υγιείς δυνάμεις.

Μην τους φοβηθείτε, όπου κι αν ανήκετε πολιτικά, υψώστε επιτέλους τον εγωισμό σας, τολμήστε, γιατί αυτοί εξάλλου σας χρειάζονται κι όχι εσείς αυτούς. Αντιστρέψτε τους όρους τουλάχιστον στις δημοτικές εκλογές, δουλέψτε τους και σεις μια φορά, κάντε επιτέλους κάτι που αυτοί σας το κάνουν χρόνια, γυρίστε τους την πλάτη και θα δείτε πόσο περισσότερο θα σας σεβαστούν.


Πώς τους επιτρέπετε να σας ξεφτιλίζουν και για πόσα ακόμα χρόνια θα είστε τα “γιουσουφάκια” τους, που αρκεί ένα χτύπημα στην πλάτη, αρχίζετε να κάνετε τα “καραγκιοζάκια” και κακόγουστα μάλιστα; Όχι από την καθοδήγηση του συγχωρεμένου του Σπαθάρη, αλλά από αυτούς που σας “κουρδίζουν”, όταν αυτοί θέλουν και σας κουνούν, όποτε αυτοί αποφασίσουν.


Οι νέοι σήμερα δεν θα το δεχθούν αυτό, ο ψηφοφόρος του Σήμερα δεν έχει καμιά σχέση με τον ψηφοφόρο του Χθες. Ο νέος δεν θα το δεχτεί να γίνει μαριονέτα τους.
Ο νέος θ’ αγωνιστεί. Θ’ αγωνιστεί να βρει το δίκιο του και θα το αναζητήσει με αξιοπρέπεια. Δε θα τους επιτρέψει καν να του χτυπήσουν την πλάτη. Πνίγεται, βρυχάται μέσα του και αλίμονο αν ο νέος αντιδράσει, δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν. Λυτή την απέραντη ξεφτίλα ο νέος δεν την μπορεί και πολύ περισσότερο εγώ, θέλω να γίνει ένας τίμιος αγώνας, χωρίς ίντριγκες, χωρίς απειλές, χωρίς πτσώπλατα μαχαιρώματα, χωρίς να μπερδευτούν οικογένειες και λόγια που δεν πρέπει, σε μένα και όχι μόνο, σε μένα αλλά και σε όλους μου τους συνεργάτες.

Αλίμονο σε όποιον το τολμήσει, γιατί εγώ δεν το κρύβω. Είμαι και του σαλονιού και του λιμανιού και ευτυχώς το “Πανεπιστήμιο της Πανεπιστημίου” μου έχει μάθει πολλά μπιπ.... Θέλω να μας σεβαστούνε, όπως και μεις τους σεβόμαστε.


Η ανεξαρτησία μου είναι τόσο μα τόσο αληθινή, όσο και οι ελπίδες που θα γεννηθούν στον Ασπροπόταμο, στα Χάσια, στο Δήμο Τυμφαίων, Κλεινοβού, Βασιλικής, όπου κι εκεί δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά τελευταία. Είμαι αποφασισμένος μέχρι και στο τελευταίο χωριό ν’ ανοίξουμε το παράθυρο της ελπίδας, για να φυσήξει ο άνεμος του διαφορετικού.

Τίποτα μα τίποτα δεν θα είναι όπως χθες. Η Κουτσούφλιανη, έτσι μου αρέσει να την αποκαλώ γιατί από εκεί κρατούν οι ρίζες μου - θα θυμηθεί ο Δήμαρχος την κουβέντα που είχαμε στο ξενοδοχείο “Αμαλία”- προβληματίζομαι ως πότε ο Δήμος Μαλακασίου θα φυλάει “Θερμοπύλες”;


Δημότες και Δημότισσες, ελάτε όλοι μας να κάνουμε τα ορεινά μας “Ελβετία”, γιατί και ο Θεός έχει πολύ πεισμώσει. Την περιοχή μας τη δούλεψε με ιδιαίτερο μεράκι και κάποιοι θέλησαν να την καταντήσουν μια απέραντη χαβούζα. Θα συνεργαστώ στενά με το Δασαρχείο, να κάνουμε τα δάση μας, ώστε σε λίγα χρόνια να παράγουν ξυλεία ποιότητας και όχι μόνο καυσόξυλα και αυτά χωρίς ορθολογισμό. Ναι η αλήθεια πονάει αλλά πρέπει να ακούγεται. Ούτε κολώνες της ΔΕΗ δεν μπορούμε να παράγουμε.

Πήγα στη Νορβηγία και ξέρω καλά τι κάνουν εκεί. Ελάτε όλοι μαζί να κάνουμε ό,τι κάνουν οι Σκανδιναβοί και τότε θα έρθει και ο τουρίστας και θα σταθεί όχι για να φτύσει και να συγχυστεί, αλλά να μείνει.


Ασέλγησαν και μας έμαθαν να ασελγούμε όλοι μας πάνω στη φύση και φτάσαμε στο κατάντημα να πίνουμε εμφιαλωμένο νερό και σε υψόμετρο πάνω των 1.000μ. Σε συνεργασία με το Δασαρχείο, θα κάνουμε Σκανδιναβικά προγράμματα. Θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις να αποσπάσω τεράστια κονδύλια και θα το δείτε.


Θα κινητοποιήσω όλα τα σχολεία, ώστε ούτε ένας μαθητής να μη μείνει που να μην έχει φυτέψει το δικό του δέντρο γιατί έτσι το δικό του δέντρο κανείς μα κανείς δε θα μπορέσει να το καταστρέψει.
Ελάτε όλοι εσείς οι νέοι, αλλά και οι γέροι που στη δύση της ζωής σας προσδοκάτε το καλύτερο για τα εγγόνια σας και για σας τους πατεράδες δεν είναι αργά.

Σταματήστε άθελά σας να καταστρέφετε τα παιδιά σας. Ελάτε όλοι για μια μεγάλη νίκη, αφού νιώθω θα ‘μαστε μόνοι και όταν ο ένας μόνο τρέχει πώς είναι δυνατόν να βγει δεύτερος; Ναι: Μόνοι, γιατί άλλοι δεν κατεβαίνουν για δήμαρχοι, περισυλλογή δυσαρεστημένων θέλουν να κάνουν για να παραδώσουν στα κόμματά τους όσο το δυνατόν περισσότερους γραμμένους στις λίστες και κανείς μα κανείς δεν πρέπει να γραφεί σ’ αυτές τις λίστες.


Καλώ όλους (και παρακαλώ να γίνει) να μου τηλεφωνήσετε οι ικανοί, οι δημιουργικοί, οι σκεπτόμενοι από κάθε γωνιά του τόπου μας, από κάθε γωνιά, για ραντεβού.
Εγώ θα έρθω και πιστεύω θα συμπλεύσουμε στις σκέψεις και στα οράματα, για να ξεκινήσουμε τον αγώνα στα χωριά μας μαζί. Να μιλήσουμε στους πολίτες ξεκάθαρα ποιοι είμαστε και τι θέλουμε χωρίς “θα” και “πρέπει”, χωρίς “να πρέπει”, με αλήθειες και μόνο αλήθειες. Δεν θα προσπαθήσουμε με αθέμιτους τρόπους να κλέψουμε την ψήφο σας. Θέλουμε να μας δώσετε την ψήφο σας απλόχερα με ψυχή και καρδιά. Εμείς αυτό θα εκτιμήσουμε και θα σας δώσουμε πολλά μα πάρα πολλά, και αληθινά.

Ευχαριστώ

Γκολίτος Αθανάσιος του Στεφάνου

Υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμπάκας

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 24320 72211,
24310 88008, κιν.: 6948130921
Fax: 24320 72544, 24310 88538,
email:
golitos@hol.gr


Δημοσίευσέ το στο:

3 σχόλια:

  1. Προφανώς fatsimare στα Τρίκαλα έσφιξαν πολύ οι ζέστες ή δεν έχουν κλιματισμό τα ψυχιατρεία της πόλης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mia xara ta leei!!! ante mhpws doyme kai mia allagh sthn kalampaka giati mexri twra den thelw na pw ti vlepoyme.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή